یدک کش جاده قدیم کرج – (شرکت آرال) تلفن تماس 1693، | حمل خودرو با یدک کش به صورت 24 ساعت شبانه روزی

 

تماس فوری ? ? 1693

حمل خودرو با یدک کش یکی از خدمات امداد خودرو آرال می باشد. ما ابتدا تمام تلاشمان بر این است که با کادری مجرب و حرفه ای خودروی شما را در محل تعمیر نماییم. در غیر اینصورت خودروی شما به تعمیرگاه منتقل میشود. ما در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات مکانیکی در محل و حمل و نقل خودروی شما به تعمیرگاه می باشیم.

  • خدمات یدک کش 24 ساعته در جاده قدیم کرج
  • خدمات حمل خودروی های خارجی با یدک کش مانند خودروی سانتافه, بنز, بی ام و و…
  • جهت دریافت خدمات یدک خودرو در جاده قدیم کرج با شماره یدک خودرو در سایت تماس حاصل نمایید.
یدک کش جاده قدیم کرج - تلفن تماس 1693
یدک کش جاده قدیم کرج – تلفن تماس 1693

 

یدک کش خودرو با نیسان چرخگیر

یدک کش خودرو با نیسان چرخگیر در سراسر کشور در سريعترين زمان با تجهيزات کامل بصورت 24 ساعته و شبانه روزی

شماره یدک کش در جاده قدیم کرج

گاهی اتفاق می افتد که با وقوع حادثه و یا ایراد فنی در خودرو دیگر خودرو قابلیت حرکت را نداشته باشد. در این حالت نیاز است که خودرو را با یدک کش به تعمیرگاه تعمیر تخصصی خودرو یا محل مورد نظر رساند. اما نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که نحوه حمل خودرو و وسیله یدک کش بسیار مهم است تا خسارتی به خودرو شما وارد نشده و راحت بتوان آن را منتقل کرد. امدادخودرو جاده قدیم کرج (شرکت آرال) با وجود داشتن تعمیرکاران مجرب و بسیار حرفه ای بصورت مکانیک سیار می تواند به کمک یدک کش خودرو شما را در کمترین زمان و با بهترین امکانات به تعمیرگاه منتقل می کند. فقط کافی است با شماره 1693 تماس بگیرید.

شماره یدک کش جاده قدیم کرج - تلفن تماس 1693

 

یدک کش با سیستم چرخ گیر یکی از مطمئن ترین و بی خطرترین سیستم های حمل خودرو و یدک کشی می باشد که امدادخودرو جاده قدیم کرج (آرال) با تجهیز خودروبر های خود به این سیستم سعی داشته است کمترین نارضایتی و آسیبی برای مشتری و خودروی حمل شده ایجاد نشود.

نیسان یدک کش دکل دار

نیسان یدک کش دکل دار دارای جرثقیل و دکل می باشد که توانایی درآوردن خودرو از جوی آب و پارکینگ، جابجایی گاوصندوق و دستگاه های صنعتی را دارد. نیسان جرثقیل برای حمل موارد گفته شده خودروی پرقدرت و ایمنی می باشد.

یدک کش نیسان و ماشین شاسی بلند

یدک کش جاده قدیم کرج (آرال) با بهره بردن از علم روز و تجهیزات پیشرفته امکان حمل نیسان و خودروهای شاسی بلند را دارد. تجربه ما در این زمینه منجر به رضایت صد در صدی مشتری شده است. این مجموعه با امکان حمل و یدک کش خودروی شاسی بلند یاری رسان شما در مناطق جاده قدیم کرج می باشد.

یدک کش جاده قدیم کرج - تلفن تماس 1693
تلفن تماس 1693

 

دیگران جستجو کرده اند

امداد خودرو کرج

خودروبر کرج

یدک کش کرج

مکانیک سیار کرج

حمل خودرو کرج

 

یدک کش کرج - تلفن تماس 1693
تلفن تماس 1693

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید