خودروبر انبار نفت کرج – (شرکت آرال) تلفن تماس 1693، | حمل خودرو با خودروبر در انبار نفت کرج، یدک کش، خودروسوار، به صورت 24 ساعت شبانه روزی

 

تماس فوری ? ? 1693

 

خدمات خودروبر انبار نفت کرج

  • حمل خودرو صفر
  • حمل خودرو تصادفی
  • حمل خودرو کلاسیک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودرو انواع خودرو خارجی
  • حمل خودرو بدون پلاک
  • حمل خودرو به بیمه و…

 

 

حمل خودرو با سیستم کاملا بروز شده با ایمنی بالا و کیفیت خیلی مناسب انجام میشود که دیگر مشتری نگران اسیب های احتمالی به خودرو نباشد

 

خودروبر انبار نفت کرج - تلفن تماس 1693
خودروبر انبار نفت کرج – تلفن تماس 1693

 

حمل و نقل خودرو در انبار نفت کرج و سایر شهرهای کشور با بیمه و بارنامه دولتی

انواع خودرو سبک و سنگین تصادفی کلاسیک صفر نمایشگاهی گذر موقت خدمات بیمه ای و تعویض پلاک در سریع ترین حالت ممکن

 

حمل و نقل، جا به جایی انواع سواری، کامیونت لیفتراک ،بابکت، آمبولانس، ون، تراکتور، مینی بیل، مینی لودر، کانکس، مینی بوس، با ظرفیت 6 تن در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی

خودروبر انبار نفت کرج تلفن تماس 1693
خودروبر انبار نفت کرج تلفن تماس 1693

 

مجهز به وینچ بالابر و کفی تمام هیدرولیکی

حمل خودروهای صفر کیلومتر خاموش آفرود کلاسیک خدمات بیمه تعویض پلاک

حمل لیفتراک*1.5تن* الی *5تن*

حمل کانکس ویلایی

حمل کانکس معمولی

حمل تمامی بارهای نامتعارف با کفی خودروبر

 

اگر در هر ساعتی از شبانه روز در انبار نفت کرج، خودروی شما دچار هرگونه مشکل و خطایی شد فقط کافیست با شماره 1693  تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس متخصص و باتجربه ما توضیح دهید . خودرو بر شرکت آرال در انبار نفت کرج انواع خودروهای شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط کشور و کشورهای همسایه جابجا می کند.
حمل خودرو در سراسر جهان اهمیت فراوانی دارد. برخی به اختیار و برای راحتی خود، به منظور حمل خودروی خود به مقصد، از یدک کش و جرثقیل استفاده می کنند.

 

خودروبر انبار نفت کرج - تلفن تماس 1693
خودروبر انبار نفت کرج – تلفن تماس 1693

 

برخی دیگر هم به اجبار به علت خرابی ماشین و یا تصادف، ناچار به حمل خودرو با خودروبر و یا استفاده از امداد خودرو می شوند. خودروبر انبار نفت کرج به منظور خدمت رسانی در انبار نفت کرج در حال فعالیت می باشد. خودربر انبار نفت کرج همواره سعی داشته است با بالاترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی، حمل خودرو را با سیستم چرخ گیر انجام دهد.

 

سایر امکانات حمل خودروی خودروبر انبار نفت کرج شرکت آرال

 

خودروبر، خودروسوار، یدک کش، جرثقیل


حمل خودرو در سراسر کشور با بیمه و بارنامه
طبق تعرفه و قیمت مناسب برای حمل خودرو
توسط نیسان چرخگیر و نیسان زنجیری و خودروسوار و یدک کش و خودروبر. تمام مکانیزه بدون کوچکترین خط و خش و آسیبی به جلوبندی خودرو، به صورت سراسری و کشوری میباشد. کار را به کاردان بسپارید و خیالتان راحت باشد. کل ایران را پوشش میدهیم. البته با همکارانی مجرب و کاردان در سر تا سر ایران عزیزمان در خدمت شما هستیم.

 

خودروبر انبار نفت کرج - تلفن تماس 1693
خودروبر انبار نفت کرج – تلفن تماس 1693

 

جابجايي انواع خودروهاي ايراني و خارجي، تصادفي، لوكس، صفر و كلاسيك در كليه نقاط انبار نفت کرج و ارسال به شهرستانها با خودروبر انبار نفت کرج و تریلی در اسرع وقت با كادری مجرب بدون آسيب رساندن به خودروی شما مشتريان گرامی، به صورت تضمينی در كليه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز هستیم.

همچنین تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودروهای ایرانی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع بطور سیار انجام میشود.

 

بهترین خدمات خودروبر با قیمت ارزان


سوالی که ممکن است فکر کرده باشید این است که چرا به خودروبر نیاز میشود؟ در حالی که کفی خودرو به تنهایی می تواند حرکت کند؟ پاسخ به این سوال ساده است. این روزهایی است که خودروها در کارخانه ها تولید می شوند و برای عرضه در نمایشگاه ها و نمایندگی ها باید به شهرهای مختلف حمل شوند. جابجایی آنها به صورت جداگانه نیاز به درایورهای جداگانه دارد که کار فشرده و پرهزینه است. از طرفی این خودروها کاملا نو هستند و نباید در جاده باشند. بنابراین با وسایل نقلیه دیگر حمل می شوند. اگر در شهر دیگری خودرو خریداری کرده اید و نمی خواهید در جاده به آن آسیب برسانید و یا حتی نمی خواهید رانندگی کنید، می توانید به راحتی با خودروبر انبار نفت کرج تماس بگیرید تا وسیله نقلیه خود را به آدرس مورد نظر تحویل دهید. همچنین میلیاردرها و کلکسیونرهای خودرو ترجیح می دهند وسایل خود را با کامیون حمل کرده و در مقصد مورد نظر استفاده کنند.

 

بیشترین جستجوی کاربران در سایت

امداد خودرو کرج

خودروبر کرج

یدک کش کرج

مکانیک سیار کرج

 

خودروبر انبار نفت کرج یکی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو و خودرو بر به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است؛ خدمات خودرو بر انبار نفت کرج شامل خودروبر انبار نفت کرج و خودروبر شهرستان به دو صورت خودروبر تکی و خودروبر تریلی قابل ارائه است.

ما در خودرو بر انبار نفت کرج به بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

 

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از انبار نفت کرج نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر انبار نفت کرج معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق انبار نفت کرج زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر انبار نفت کرج ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر انبار نفت کرج به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

خدمات خودروبر انبار نفت کرج عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری
  • حمل اتومبیل های مسابقه
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه

قیمت خودروبر در انبار نفت کرج

  • قیمت خودروبر در انبار نفت کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت.
  • بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودروبر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو صرفه جویی شود.
  • مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  • و…

 

خودروبر انبار نفت کرج - تلفن تماس 1693
خودروبر انبار نفت کرج – تلفن تماس 1693

 

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه می باشد و تعمیر آن در زمان های مورد نیاز توسط افزاد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه خودرو بر آرال در انبار نفت کرج ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید