امداد خودرو شبانه روزی کرج – (شرکت آرال) تلفن تماس 1693، | مکانیک سیار، حمل خودرو با خودروبر در کرج، یدک کش، خودروسوار، به صورت 24 ساعت شبانه روزی در کرج

تماس فوری ? ? 1693

شرکت امداد خودرو آرال در کرج با کادر مجرب اقدام به ارائه خدمات شامل تعمیر خودرو در محل، حمل خودرو با نیسان چرخگیر و کفی خودرو بر، باتری به باتری کردن، تعویض روغن در محل، پنچرگیری سیار، ارائه تمامی قطعات و تعمیر گیربکس های اتوماتیک ایرانی و خارجی، تعمیرات موتور انواع خودروهای خارجی و ایرانی با برندهای چینی، ژاپنی و ایرانی به همراه تعویض روغن درب منزل و سرویس کامل قطعات، مکانیکی، امدادرسانی و باطری سازی و… تعویض تسمه دینام و تایم انواع خودرو تعویض شمع وایر، پمپ بنزین، تعویض لنت، تعویض روغن، روشن کردن خودرو فروش و نصب انواع باطری، تعمیر استارت و دینام و سیم کشی، بازدید فنی خودرو، حضور به موقع در محل، همراه با تضمین و گارانتی نموده است.

 

امداد خودرو کرج - تلفن تماس 1693 شرکت آرال
امداد خودرو کرج – تلفن تماس 1693 شرکت آرال

 

شرکت آرال خدمات حمل و نقل خودرو و تعمیر خودرو در محل را به شکل حرفه ای انجام میدهد. جهت دریافت خدمات امداد خودرویی کافی است با متخصصان امداد خودرو کرج تماس بگیرید. سعی خواهیم کرد در سریع ترین زمان حتی در پیک شلوغی کار خدمات امدادی را برای خودرو شما انجام دهیم.

امداد خودرو کرج با به کارگیری از دانش و تجربه خود در زمینه حمل و نقل خودرو در سراسر کرج این اطمینان را به شما میدهد که خودرو شما را در زمان کوتاه با مکانیک های متخصص تعمیر کند و مشکل خودرو شما را رفع کند. امداد خودرو شبانه روزی کرج آمادگی دارد در هر ساعت از شبانه روز خدمات حمل و نقل خودرو را انجام دهد، اگر خودرو شما در هر نقطه از کرج دچار مشکل فنی شود کافیست خونسردی خود را حفظ کرده و با شرکت آرال به شماره تماس 1693 تماس بگیرید همکاران ما در سراسر کرج آمادگی دارند تا در سریع ترین زمان ممکن به کمک شما بیایند.

 

خدمات امداد خودرو کرج 1693

حمل خودرو با نیسان چرخگیر و کفی خودرو بر، باتری به باتری کردن، تعویض روغن در محل، پنچرگیری سیار، ارایه تمامی قطعات و تعمیر گیربکس های اتوماتیک ایرانی و خارجی، تعمیرات موتور انواع خودروهای خارجی و ایرانی با برندهای چینی، ژاپنی و ایرانی به همراه تعویض روغن درب منزل و سرویس کامل قطعات و با تضمین و گارانتی نموده است.

شرکت امداد خودرو کرج (آرال) با به کارگیری از دانش و تجربه خود در زمینه حمل و نقل خودرو در سراسر کرج این اطمینان را به شما میدهد که خودرو شما را در زمان کوتاه با مکانیک های متخصص تعمیر کند و مشکل خودرو شما را رفع کند.

 

شرکت امداد خودرو کرج (آرال) آمادگی دارد در هر ساعت از شبانه روز خدمات حمل و نقل خودرو را انجام دهد، اگر خودرو شما در هر نقطه از کرج دچار مشکل فنی شود کافیست خونسردی خود را حفظ کرده و با شماره تلفن 1693 تماس بگیرید.

همکاران ما در سراسر کرج آمادگی دارند تا در سریع ترین زمان ممکن به کمک شما بیایند.

امداد خودرو کرج - تلفن تماس 1693 شرکت آرال
امداد خودرو کرج – تلفن تماس 1693 شرکت آرال

خدمات حمل خودرو کرج

  • حمل خودرو صفر
  • حمل خودرو تصادفی
  • حمل خودرو کلاسیک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودرو انواع خودرو خارجی
  • حمل خودرو بدون پلاک
  • حمل خودرو به بیمه و…

حمل خودرو با سیستم کاملا بروز شده با ایمنی بالا و کیفیت خیلی مناسب انجام میشود که دیگر مشتری نگران اسیب های احتمالی به خودرو نباشد

حمل خودرو به روش های مخلتف انجام میگیرد:

  • حمل خودرو با سیستم چرخگیر هیدرولیکی
  • حمل خودرو با سیستم جرثقیل تسمه ای
  • حمل خودرو با خودرو سوار برای ماشین های جفت دیفرانسیل و کلکسیونی
  • حمل خودرو با سیستم دکل دار برای خودرو های تصادفی
  • حمل خودرو های تصادفی و تعمیری به مراکز معتبر با فاکتور رسمی
  • حمل خودرو های تصادفی به مراکز تعین خسارت بیمه و برگشت آن به محل دلخواه شما مشتری گرامی
  • حمل خودرو های تعمیری به نمایندگی های مجاز (ایرانخودرو . سایپا، پارس خودرو، کرمان خودرو، کیا موتور .mvm)و سایر نمایندگی ها و یا تعمیر گاه های مورد نظر و اعتماد شما …..
  • حمل خودرو به تمام نقاط ایران و حمل در تمام نقاط ایران پس تماس ثبت در گروه امدادگران کل کشور و اعزام نزدیک ترین امدادگر

 

امداد خودرو کرج - تلفن تماس 1693 شرکت آرال
امداد خودرو کرج – تلفن تماس 1693 شرکت آرال

 

 در امداد خودرو کرج امداد رسانی به صورت 24 ساعته میباشد، شما در هر ساعت از شبانه روز که مشکل فنی خودرویی داشته باشید دیگر نیاز نیست نگران در دسترس بودن امداد خودرویی باشید. ما در سریع ترین زمان در محل خودرو شما حضور پیدا خواهیم کرد و خدمات امدادی را به صورت شبانه روزی برای شما انجام خواهیم داد.

امداد خودرو شبانه روزی کرج – تلفن تماس 1693 شرکت آرال

تلفن امداد خودرو در کرج

برای تماس با امداد خودرو کرج کافی است با شماره چهار رقمی 1693 با ما در تماس باشید. امداد گران ما به صورت 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز آمادگی دارد سریع ترین خدمات امدادی تلفنی و حضوری را برای شما انجام دهند.

 

خدمات مکانیک و حمل خودرو در کرج

شما میتوانید حمل خودرو خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

چکاپ فصلی خودرو، خدمات لاستیک در کرج

چکاپ فصلی، چکاپ لاستیک، موتور در محل مورد نظر شما در اسرع وقت!

تعمیر در محل، امداد باطری در کرج

ارائه انواع خدمات تعمیر در محل، مشاوره تلفنی تعمیرات، امداد باطری و لاستیک در محل توسط مختصصین حرفه ای

یدک کش کرج

یدک کشی و حمل انواع خودروهای ایرانی و خارجی در داخل کرج و به مقصد سراسر ایران با بیمه و تضمین امنیت حمل

خودروبر کرج

انواع حمل خودرو های لوکس و معمولی در کرج و ایران

امداد جاده ای در سراسر

انواع خدمات تعمیر و امداد جاده ای و در هوای نامساعد و در برف و بوران

مشاوره تلفنی

انواع مشاوره در مورد امداد خودرو آرال کرج

ایرادات فنی اتومبیل می تواند هر علتی داشته باشد و هر مشکل کوچکی ممکن است باعث عدم حرکت اتومبیل شود ؛ منشاء تمامی مشکلات خودرو می تواند از موتور خودرو باشد ، مانند یاتاقان زدن ، روغن ریزی کردن ، فرسوده شدن روغن موتور ، سوختن واشر سر سیلندر و… مشکل در گیربکس اتومبیل هم مکمن است بتواند باعث آسیب جدی به دیگر قطعات آن شود و یا در برخی موارد از حرکت خودرو جلوگیری کند . تمام شدن باطری اتومبیل نیز می تواند باعث جلوگیری از حرکت آن شود ؛ البته نواقص فنی خودرو فقط همین هایی که گفته شد ، نیستند و شما در خودرو با انواع مشکلات مواجه می شوید . پنچر شدن تایرها ، مشکل رادیاتور خودرو ، مشکلات برق خودرو و . . . نیز از دیگر مشکلاتی می باشد که می تواند شما و اتومبیلتان را در راه بگذارد .

 

امداد خودرو کرج - تلفن تماس 1693 شرکت آرال
امداد خودرو کرج – تلفن تماس 1693 شرکت آرال

 

امداد خودرو آرال در این نوع وضعیت ها بهترین و سریعترین راه حل ممکن است ، زیرا در هر شرایطی قادر است به شما کمک کند. تیم های امداد خودرو آرال در کرج مجهز به تجهیزات کامل امدادی و امدادگران حرفه ای و مجرب و متخصص در هر لحظه و در هر شرایطی قادر هستند به کمک شما بشتابند .

 

مجموعه امداد خودرو کرج با سابقه ای بالا در زمینه امداد رسانی و حمل خودرو خدماتی همچون حمل خودرو ، تعمیر اتومبیل در محل ، جابجایی خودرو به تعمیرگاه مجاز ، امداد رسانی در جاده ها ، خدمات امداد رسانی باطری اتومبیل ، حمل خودرو های لوکس و وارداتی ، حمل کردن اتومبیل های مسابقه ای ، حمل اتومبیل های تصادفی به مراکز بیمه ، حمل خودرو های صفر کیلومتر به مراکز شماره گذاری و . . . را در شهر کرج به هموطنان عزیز به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد .

 

امداد خودرو کرج - تلفن تماس 1693 شرکت آرال
امداد خودرو کرج – تلفن تماس 1693 شرکت آرال

 

نحوه کار امداد خودرو کرج

در شرایط خرابی اتومبیل ، بهترین تصمیم تماس گرفتن با یک مجموعه امداد خودرو می باشد ؛ مجموعه ای که هم معتبر و با سابقه و حتما قابل اعتماد باشد و هم قادر باشد تیم های امدای خود را سریعا به محل خودروتان اعزام کند . حضور به موقع در محل خودروی شما ، در زمان و روند تعمیر و حمل و نقل خودرو تاثیر بسیاری دارد زیرا هر دقیقه سریعتر یا دیرتر رسیدن به محل خودرو، می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد .

بعد از تماس با تیم های امدادی امداد خودرو ، آدرس دهی درست محل خودرو بسیار مهم می باشد و باید لوکیشن دقیق خودرو را به تیم های پشتیبانی مجموعه امداد خودرو کرج ابلاغ شده باشد . تیم امداد خودرو کرج بعد از ردیابی محل دقیق اتومبیل نیاز به کمک ، سریعا به محل شما اعزام شده و کار ها و بررسی های اولیه لازم را در اتومبیل شروع به انجام دادن می کند .

این نوع بررسی ها بسیار حائز اهمیت می باشند ، زیرا مشخص می کند که آیا می توان اتومبیل خراب را در محل تعمیر کرد یا باید آن را به یک تعمیرگاه مجاز انتقال دهند. بعد از این ارزیابی های لازم ، هرگونه تعمیر یا حتی تعویض قطعه نیاز باشد ، در همان محل اتومبیل صورت می گیرد و اتومبیبل شما رفع ایراد می شود . البته ناگفته نماند که این امکان وجود دارد که مشکل اتومبیل شما جدی باشد و حل کردن آن در محل ممکن نباشد ، در این شرایط اتومبیل شما توسط ماشین های حمل خودرو به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر و مجهز منتقل می شود و عملیات تعمیر و رفع نقص فنی خودروتان در آنجا صورت می گیرد . کل این روند باید در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد ، زیرا هر یک دقیقه تاخیر در روند تعمیر اتومبیل خراب شما می تواند عواقب بدی برای خودرو داشته باشد .

لیست تعدادی از سرویس ها و خدمات امداد خودرو و خودروبر آرال

  • خدمات ویژه BMW پرشیا خودرو کرج
  • مکانیک سیار
  • امداد خودرو کرج خودروبر کرج
  • عیب یابی سیستم برقی خودرو
  • حمل با جرثقیل کفی بر
  • تعمیرگاه های شبانه روزی
  • اتصال باتری
  • تعویض باتری
  • حمل خودرو به کشورهای همسایه
  • حمل خودروهای لوکس
  • حمل وسیله نقلیه شما با یدک کش
  • حمل موتور سیکلت با جرثقیل کفی
  • حمل خودرو تا نزدیکترین تعمیرگاه
  • راهنمایی تلفنی شما
  • عیب یابی موتور خودرو
  • خدمات قفل اتومبیل
  • خدمات امداد خودرو کرج
امداد خودرو کرج - تلفن تماس 1693 شرکت آرال
امداد خودرو کرج – تلفن تماس 1693 شرکت آرال

 

به احتمال یکی از ترس ها و دغدغه های مالکین خودرو این باشد که خودروی شخصی شان به علت نقص فنی متوقف شده و نیازمند تعمیر باشد ؛ در این حال است که شما به امداد خودرو نیاز پیدا میکنید . ممکن است همه ما با مشکلات مختلفی مواجه شویم ، همچون خرابی باتری ماشین یا حتی یکی از رایج ترین خرابی ها خرابی گیربکس ماشین و یا کلاج آن میباشد و یا حتی ممکن است برق اتوموبیل دچار مشکل شده باشد یا حتی پنچری تایر ماشین و… که هر یک ممکن است باعث توقف ماشین شما شده باشد که در این صورت امداد خودرو کرج با کادری متخصص و مجرب قادر است بهترین انتخاب برای شما در شرایط این چنینی باشد.

این مجموعه با داشتن بروزترین لوازم و ابزار ها برای تعمیر خودرو در محل، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. و در صورتی که امکان تعمیر خودرو در محل وجود نداشت ، با ظرافت هرچه تمام تر آن را به نزدیک ترین تعمیرگاه ممکن انتقال میدهند تا در آنجا کارهای تعمیر خودرو به بهترین نحو صورت گیرد.

امداد خودرو کرج - تلفن تماس 1693 شرکت آرال
امداد خودرو کرج – تلفن تماس 1693 شرکت آرال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید